Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
silnik z SLR, FX VIGOR, FMX do NX??
Autor Wiadomość
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-04, 21:29   

Silnik stał kilka miesięcy prawdopodobnie.

?wiecy nie wykręciłem bo nie mogę klucza dostać nigdzie.
Jutro dam gdzieś nasadkę do stoczenia i może podejdę.
ps. kmaj więc jak zapalasz po dłuższym postoju to w którą pozycję dajesz ssanie.
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-04, 21:36   

wojtekk Masz może tutaj ;)
http://italyracing.ceti.p...hp?p=gMjg4MQ==M
http://italyracing.ceti.p...hp?p=gMjg4Mw==M
http://italyracing.ceti.p...wszystkie&str=3
Ja mam ten długi i jest bardzo poręczny .

p.s
wiem wiem widzę ze sytuacja jest napięta czas leci nieubłaganie jutro juz 5
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-04, 21:38   

Dzięki tylko wiesz ja potrzebuję na już ale dam radę a w między czasie zamówię.
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-01-04, 22:18   

Musisz mieć możliwość wykręcania świecy i patrzenia po niej ile paliwa sie dostaje do komory spalania. Może go zalewa i nie przepala. A jak już zaleje to bez wykręcenia świecy możesz kręcić z godzine i nic. A ga 1/4 nik masz od nx czy od slr oryginalny?

Z kolei jak u mnie w dominatorze wyjąłem filtr powietrza i miał wolny wlot to się ciężko wkręcał i przydławiał na wyższych.

Sprawd 1/4 wyjmując filtr powietrza, może będzie lepiej jeżeli pali za bogato,

Albo filtr powietrza częściowo przytkaj, może będzie lepiej jeżeli pali na za ubogo.

Ale powtarzam, musisz mieć dostęp do świecy i gwarancje jej czystości i poprawnej przerwy!!!!
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 36
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1141
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2013-01-05, 00:32   

wojtekk napisał/a:
?wiecy nie wykręciłem bo nie mogę klucza dostać nigdzie.

Wymień na nową dla pewności. Zaglądnij jeszcze na luzy zaworowe, jak silnik leżał gdzieś niezabezpieczony (wilgoć).
wojtekk napisał/a:

ps. kmaj więc jak zapalasz po dłuższym postoju to w którą pozycję dajesz ssanie.

No max do kiery ściągam czyli (dla mnie) druga pozycja od położenia choke off.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-05, 02:55   

Ga 1/4 nik jest ten co był w NX.
Jak już sprawdzę świece (nowa też mam jak by co) i kombinacje z filtrem to jadę do gościa tego co brałem silnik niech zapoda ga 1/4 nik ewentualnie coś z elektryki tego VIGORA.
I tak muszę jechać jednemu koledze luknąć bo koleś też ma dominatora do sprzedania.
Zawory po zakupie silnika sprawdzałem i doregulowałem wszystkie na 0,10 po kliknięciu deko na kresce literki T.
Kurka jak silnik ładnie chodzi do połowy swoich obrotów to raczej chyba będzie technicznie sprawny. Ciężka sprawa.
Leje u mnie teraz ale się przemogę i jak będzie lipa to pośmigam trochę po mieście na tych obrotach co jedzie, może się rozjeżdzi bo raptem na wolnych chodził może z 15 minut.
Nic nie pomaga, zdejmowanie filtra powietrza, regulacja śrubką od spodu itd.
Przed 4 tyś dusi się strzela i zaczyna przykapcać na czarno.
Zastanawia mnie regulacja zaworów ale to nie to raczej bo dokładnie to zrobiłem.
?wieczka wymieniona oczywiście na nową NGK.
Dziś zapalił po kilkunastu obrotach powiedzmy 7-10 sekund kręcenia, czyli słabo.
zapodam zdjęcie jak zdjąłem czapkę i miałem ustawiony znak T na kole.
Zdjęcie przypadkowo zrobiłem ale jest ok.
Zapodam też filmik.

DSC01349.JPG
Plik ściągnięto 137 raz(y) 54,42 KB

 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-05, 10:06   

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-01-05, 11:16   

rzeczywiscie na wolnych pracuje dość poprawnie i czysto , nie słychać nic niepokpjacego w silniku zresztą wtglada jak nówka w środku . A dysze w ga 1/4 niku są dobrze dobrane ?
 
 
     
gozdek
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-05, 12:37   

wojtek, jesteś pewny że ssanie odbija do końca? może kranik za mało paliwa puszcza...
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-01-05, 13:28   

slabe palenie i nie przekraczanie 4k to objaw podobny do przeskoczonego rozrządu chociaż na zdjęciu to tak nie wygląda
je 1/4 dziłeś nim? może pod obciążeniem zachowuje sie nieco inaczej? moze membrana w ga 1/4 niku sie nie otwiera?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-05, 14:02   

Nie je 1/4 dziłem.
Dysza w ga 1/4 niku od wolnych jest chyba 46 albo 48 a główna 148.
Jak sprawdzić czy membrana w ga 1/4 niku się otwiera?
Rozebrałem jeszcze raz ga 1/4 nik i ponownie przeczyściłem.
Sprawdziłem zawory i są OK jak wyregulowałem na 0,10.
Co znalazłem niepokojącego to lekko pękniętą rureczkę która wychodzi z i wchodzi do ga 1/4 nika. Czyli chyba ona ma wpływ na membranę a może się mylę, wychodzi z przodu ga 1/4 nika a wchodzi z boku w taką rureczkę pod którą jest taka mała membranka z sprężynką.
Po obiadku spadam wkładać ga 1/4 nik i ponowne uruchamianie.
Czy ssanie odbija mam nadzieje, że tak bo linka wraca.
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-01-05, 14:05   

no to rurka od podcisnienia jest, jak peknieta to moze membrany nie podniesc i dlatego nie wkręci - wiec moze to to
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-05, 14:07   

Ona była tak lekko ale kto wie.
Nie wiem jakie tam podciśnienie panuje jak duże to może być to.
 
 
     
Sosna 
Sosna


Wiek: 44
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 107
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-01-05, 15:01   

Piszesz że na czarno kopci wydaje mi się że zbyt bogata mieszanka albo zbyt wysoki poziom paliwa ustaw pływak lub zacina się zaworek może go porostu paliwo zalewa , można sprawdzić jaki kolor ma świeca czarna zbyt bogata mieszanka, biała zbyt uboga powinna być brunatna Wydaje mi się że z Twoich opisów że problem tkwi w ga 1/4 niku rozbierałeś go może coś umknęło twojej uwadze.

Ja miałem kiedyś u siebie problem na postoju wkręcałem swojego na obroty a on się dusił co jest patrzę a tu ssanie nie zamknięte jak jechałem nie było problemu jechał ale spalanie musiał mieć mega.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-01-05, 18:38   

Dobra powietrze ze mnie zeszło.
Ponownie wyczyściłem ga 1/4 nik, nawet ponownie czapkę podniosłem do góry i rozrząd jest OK.
Nie mogę dojść co jest a co do poziomu paliwa w komorze to nie ma u mnie regulacji czy się mylę?
Ciekawe tylko że moto na starym silniku wyjechanym wkręcało się normalnie.
Próbowałem jechać oczywiście bez szans tyle co z wolnych obrotów i do nie całych 4 tyś ale już strzela jak by w silniku się to na zaworach skupiało.
Kopcić jakoś nie kopci tylko lekko przy wystrzałach na czarno poddymi.

DSC01364.JPG
Plik ściągnięto 168 raz(y) 55,82 KB

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15